Jak ze zwykłej ulotki zrobić skuteczny nośnik marketingu bezpośredniego? Sprawdź!
Wielu osobom mogłoby się wydawać, że złote czasy tradycyjnych ulotek reklamowych zostały już wpisane do historii marketingu bezpośredniego i nigdy nie powrócą. Tymczasem – jak wiadomo od dawna – historia lubi zataczać koło. Dzisiaj ulotki nadal są popularnym środkiem reklamowym, a w tym artykule podpowiadamy, jak z tego typu materiałów promocyjnych wycisnąć maksimum. Chcesz zacząć wspierać swoja sprzedaż na najwyższym poziomie? Koniecznie przeczytaj.
Po pierwsze projekt ulotki. Zacznij przyciągać uwagę Klientów
Czy wiesz, że potencjalny Klient podejmuje swoją decyzję konsumencką w oparciu o analizę, jaka przeważnie nie trwa dłużej niż pięć sekund? Mało czasu, prawda? Projektując więc swoją ulotkę weź to koniecznie pod uwagę. Doświadczeni specjaliści rekomendują unikać tworzenia ścianek z warstwą tekstową. Jest duże prawdopodobieństwo, że tylko zdenerwujesz tym potencjalną osobę, wykazującą zainteresowanie Twoimi usługami lub produktami. Co zamiast tego? Najlepszą opcją będzie grafika. Im więcej elementów graficznych, tym lepiej. Stosuj je naprzemiennie z tekstem, ale spróbuj ograniczyć się wyłącznie do najważniejszych nagłówków. Za obowiązkowe uznaje się też używanie brandowych kolorów, własnego loga oraz innych elementów, jakie mogą stanowić dość wyraźne skojarzenie z marką. To oddziałuje na pamięć odbiorcy. Nawet jeśli nie dokona konwersji w postaci zakupu bądź zamówienia usługi przy pierwszej wizycie, podczas następnej będzie już dobrze znać prowadzoną przez Ciebie firmę. Takie sztuczki umożliwiają projektowanie ulotek, jakie rzeczywiście przynoszą wiele dobrego w marketingu bezpośrednio trafiającym do Klienta.
Odpowiednia ekspozycja ulotek zwiększa Twoje szanse na powodzenie
Samo zaprojektowanie i wydrukowanie ładnej, estetycznej ulotki z pewnością nie wystarczy. W tak wymagającej branży, jaką bez wątpienia jest marketing, musisz jeszcze zadbać o odpowiednią oraz dobrze zaplanowaną ekspozycję nośnika. Przede wszystkim, każda ulotka powinna być doskonale widoczna dla potencjalnego Klienta lub po prostu osoby, odwiedzającej Twój punkt sprzedaży. Nie warto działać tutaj w myśl zasady cichego oraz nienachalnego marketingu. Skąd przecież wszyscy mają wiedzieć o aktualnej ofercie firmy, jeżeli nie wiedzą nawet o istnieniu ulotek? Bardzo dobrym rozwiązaniem może okazać się dedykowany stojak. Zamówisz go na stronie https://veraco.pl/ – u niekwestionowanego lidera produkcji takich rozwiązań, firmy Veraco. Musisz wiedzieć, że stojaki umożliwiają nie tylko prawidłową ekspozycję nośnika, ale otwierają przed Tobą zupełnie nowe i często nieznane możliwości na tworzenie innych materiałów reklamowych. Wszelkiego rodzaju gazetki czy małe plakaty promocyjne również zyskają na obecności dobrego stojaka. Warunek jest jeden – musisz ustawić go w łatwo dostępnym i dobrze widocznym dla każdego miejscu.