W Świnoujściu pojawi się “uber” wśród aplikacji parkingowych
W Świnoujściu pojawi się “uber” wśród aplikacji parkingowych.
Od 1 kwietnia w Świnoujściu pojawiła się nowa aplikacja umożliwiająca płatne parkowanie. To Flowbird parking – należąca do największego na świecie producenta automatów parkingowych – Flowbird (powstała z połączenia) Parkeon i Cale). W Polsce działa ponad 8000 parkometrów z logiem tego producenta.
Aplikacja Flowbird pozwala na płatność za parking niemal w całej Europie a oprócz tego w USA, Australii, Hong Kongu a nawet na wyspie Reunion na Ocenie Indyjskim.
Dostawca chce zapewnić użytkowników możliwe największy zasięg usługi na świecie, dlatego mocno inwestuje w przejęcia. Kilka lat temu przejął holenderską spółkę Yellowbrick a w lutym lidera mobilnego parkowania w Rumunii firmę Piconet – właściciela aplikacji Tpark.
Już cztery aplikację do płatności za parkowanie w Świnoujściu.
Świnoujście prowadzi bardzo otwartą politykę dla dostawców aplikacji ułatwiających płatne parkowania. Flowbird jest już czwartym – czym wyróżni się od konkurentów?
To jedyna aplikacja za pomocą której posiadacze Karty Wyspiarza oraz Wyspiarza Seniora, którzy zgłosili wcześniej nr rejestracyjny pojazdu będą mogli pobrać raz dziennie bilet na 30 minut bezpłatnego parkowania bez drukowania go w parkomacie.
W regionie aplikacja działa także w Szczecinie a za chwile pojawi się w Kołobrzegu. W całej Polsce jest już blisko 20 lokalizacji aplikacji, w której działa aplikacja a za kilka dni liczba ta znacząco się powiększy.
Aplikacja jest bezpłatna, niezwykle prosta i przyjazna. Na mapie prezentowane są wirtualne parkomaty, które pozwalają upewnić się czy jesteśmy na terenie strefy płatnego parkowania.
Kierowca powinien b oznakowywać pojazd naklejką czy kartą za szybą – naklejkę można wydrukować ze strony lub odebrać bezpłatną naklejkę Biurze Strefy Płatnego Parkowania przy ul. Wyszyńskiego 8.
Niedawno firma Flowbird ogłosiła zwycięstwo w przetargu na aplikację mobilną dla miasta Nowy Jork gdzie z aplikacji rocznie będzie dokonywanych ponad 5 mln transakcji. Czy rozwiązanie przyjmie się w Świnoujściu? – czas pokaże.
Support Team