Świnoujście. Ruszyła tegoroczna kampania promocyjna miasta i wyspy Uznam z dofinansowaniem z Unii Europejskiej!
Świnoujście. Ruszyła tegoroczna kampania promocyjna miasta i wyspy Uznam z dofinansowaniem z Unii Europejskiej!
W tym sezonie Świnoujście po raz kolejny stawia na kampanię turystyczną miasta oraz wyspy Uznam. Jej celem jest pokazanie całego wachlarza możliwości zdrowego wypoczynku oraz zwiększenie ruchu turystycznego na wyspie. Tegoroczna kampania – której motywem przewodnim będzie wypoczynek nad wodą – to kolejny krok milowy w strategicznej promocji tego międzynarodowego kurortu wśród polskich i niemieckich turystów.
Świnoujście to jedyne wyspiarskie miasto w naszym kraju, w którym królują przestrzeń, natura
i bezpieczeństwo. Turystom ma do zaoferowania nie tylko najszerszą w Polsce plażę z płytką linią brzegową, najwyższą w kraju latarnię morską , szlaki kajakowe czy unikatowy symbol miasta – Stawę Młyny, ale także mnóstwo innych atrakcji: w tym fortyfikacje i siatkę tras rowerowych.
– Kampanią promocyjną, którą właśnie rozpoczynamy, chcemy z jednej strony zachęcić turystów
do odwiedzenia Świnoujścia, z drugiej natomiast wesprzeć lokalną przedsiębiorczość – hotelarzy, gastronomię, obiekty kulturalne, wypożyczalnie i inne – kluczowe dla tego obszaru – aktywności gospodarcze.
Po miesiącach letargu nareszcie na nowo mogą oni świadczyć swoje usługi. Jesteśmy w pełni gotowi na przyjęcie gości i zamierzamy ponownie pokazać wyjątkowość tego miejsca, przedstawiając jednocześnie liczne możliwości zdrowego i odpowiedzialnego wypoczynku po obu stronach Wyspy Uznam mówi Paweł Sujka, Zastępca Prezydenta Miasta Świnoujście.
Zarówno Świnoujście, jak i sąsiadujące z nim po niemieckiej stronie Cesarskie Uzdrowiska (Ahlbeck, Heringsdorf i Bansin) to miejscowości, które charakteryzuje leczniczy mikroklimat, wynikający z położenia nad wodami Bałtyku.
Tężnie solankowe, bogata oferta wypoczynkowa i rozbudowana branża wellness i SPA sprawiają, że to idealne miejsce na relaks i regenerację – nie tylko w czasach pandemii. Ci, którzy zdecydują się obrać za cel swoich wakacyjnych wyjazdów ten międzynarodowy kurort, na pewno nie zaznają nudy.
Zintegrowana kampania promocyjna
Stawiając na budowanie wizerunku i rozpoznawalności Świnoujścia oraz wyspy Uznam – jako idealnej wakacyjnej destynacji w 2021 roku – miasto zdecydowało się na kampanię online (Google Display Network i Facebook Ads), content marketing, kampanię radiową, działania z zakresu Public Relations i oraz nośniki outdoorowe.
Planowana jest też współpraca z mediami lokalnymi i ogólnopolskimi. Działania rozpoczną się na przełomie maja oraz czerwca i potrwają do października. Okres największej aktywności promocyjnej przypadnie na szczyt sezonu wakacyjnego, czyli lipiec i sierpień.
Drugi rok z rzędu zamierzamy udowodnić, że samorządy lokalne i regionalne potrafią umiejętnie prowadzić własne kampanie promocyjne. Postawiliśmy na bardzo szeroki mix narzędzi i rozbudowany mediaplan. W tym roku Świnoujście i wyspa Uznam będą wakacyjnym kierunkiem nr 1 – dodaje Paweł Sujka.