Świnoujście. Zmiana organizacji pracy Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplej. Sp. z o.o. w Świnoujściu
Świnoujście. Zmiana organizacji pracy Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplej. Sp. z o.o. w Świnoujściu.
Od poniedziałku 26 października 2020 zmienia się organizacja pracy Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplej. Sp. z o.o. w Świnoujściu w zakresie obsługi Interesantów.
PEC Sp. z o.o. informuje, że od dnia 26.10.2020 r. wprowadzono ograniczenie wstępu dla osób z zewnątrz (Interesantów) do budynku PEC Sp. z o.o. przy ul. Daszyńskiego 2 w Świnoujściu.
Ogranicza się możliwość załatwiania spraw, które wymagałyby osobistej wizyty w siedzibie Spółki. Środki te podjęte zostały do odwołania.
Wszystkie sprawy prosimy załatwiać w pierwszej kolejności drogą mailową lub telefoniczną. Kontakt bezpośredni w siedzibie PEC Sp. z o.o. wyłącznie po wcześniejszej informacji telefonicznej.
Wykaz najważniejszych numerów telefonów i adresów e-mail PEC Sp. z o.o. w Świnoujściu:
Sekretariat – 91 321 36 48 – sekretariat@pec.swinoujscie.pl
Biuro Obsługi Klienta – 91 321 39 13 – ebok@pec.swinoujscie.pl
Dział Logistyki – 91 321 55 24 – logistyka@pec.swinoujscie.pl
Pogotowie Ciepłownicze – 993 lub 91 321 99 23
Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw ciepła.
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy i liczymy na Państwa wyrozumiałość.
Z poważaniem Biuro Obsługi Klienta
Jarosław Jaz
Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście
Biuro Informacji i Konsultacji Społecznych
Urząd Miasta Świnoujście