Znamy 54 zwycięskie innowacje wybrane w akcji „Herosi Innowacyjności”. 2 z nich pochodzą z województwa zachodniopomorskiego
Znamy 54 zwycięskie innowacje wybrane w akcji „Herosi Innowacyjności”. 2 z nich pochodzą z województwa zachodniopomorskiego.
Dwie z innowacji, które wyłonione zostały w akcji „Herosi Innowacyjności” skierowanej do przedsiębiorców współpracujących z Grupą Eurocash, zostaną zrealizowane na terenie województwa zachodniopomorskiego.
Nagrodzone „Mamo, Tato pobawmy się razem” oraz „SelfNet – Kasa samoobsługowa wraz z oprogramowaniem” wygrały w kategorii finansowej do 15 tys. zł.
W sumie w akcji brało udział 661 innowacji zgłoszonych przez przedsiębiorców z całej Polski. Spośród nich klienci sklepów oraz niezależni eksperci wybrali 54 zwycięzców, którzy otrzymają łącznie 1 mln zł na wprowadzenie zmian w swoim sklepie lub jego okolicy – 1 nagrodę do 100 tys. zł, 3 nagrody do 50 tys. zł i 50 nagród do 15 tys. zł.
Laureaci konkursu zostali ogłoszeni 24 września podczas Kongresu Akademii Umiejętności w Łodzi.
Tematem przewodnim tegorocznej edycji konkursu „Herosi Innowacyjności” była szeroko pojęta innowacyjność – rozumiana zarówno jako nowoczesne rozwiązania technologiczne, jak i oryginalne podejście do kontaktu z klientami.
Natomiast kluczowe było przede wszystkim to, by rozwiązania wprowadzane przez lokalne sklepy były ściśle dopasowane do ich potrzeb, pomogły w ich rozwoju oraz wpłynęły na poprawę zadowolenia.
Projekty można było zgłaszać w trzech kategoriach finansowych – do 100 tys. zł , do 50 tys. oraz do 15 tys. zł, a także w trzech tematycznych, które reprezentowało troje ambasadorów.
Pierwszą kategorią tematyczną – „Zmieniam świat lokalnie” – opiekowała się Katarzyna Dowbor, dziennikarka i prezenterka telewizyjna.
Kategoria ta została stworzona z myślą o przedsiębiorcach angażujących się w życie lokalnej społeczności i chcących wprowadzić pozytywną zmianę w otoczeniu sklepu.
Drugą kategorią była „Inwestuję w technologię”, dedykowana osobom, które śledzą najnowsze rozwiązania w branży handlowej, podążają za nowinkami technologicznymi i właśnie taką innowację chciały wprowadzić w swoim sklepie.
Jej ambasadorem był Zbigniew Urbański, dziennikarz technologiczny i prezenter telewizyjny. Z kolei kategoria – „Stawiam na praktyczne rozwiązania” – dedykowana była projektom, które wpłyną na usprawnienie pracy w sklepie, a jej ambasadorem był znany dziennikarz biznesowy i społeczny – Przemysław Talkowski.
W województwie zachodniopomorskim zwyciężyły innowacje „Mamo, Tato pobawmy się razem” sklepu Lewiatan w miejscowości Przybiernów zgłoszona w obszarze tematycznym „Zmieniam świat lokalnie” oraz „SelfNet – Kasa Samoobsługowa wraz z oprogramowaniem” z sklepu Groszek w miejscowości Sławno zgłoszona w obszarze tematycznym „Inwestuję w technologię”.
Pierwsza z nich zakłada stworzenie placu zabaw dla dzieci z miejscowej szkoły podstawowej, a druga zakup kasy samoobsługowej.
Natalia Jaworowska
Account Manager
Pełna lista nagrodzonych innowacji wraz z opisami znajduje się na stronie