Wyjątkowy statek w kolorze magenta po raz pierwszy w Hamburgu
Wyjątkowy statek w kolorze magenta po raz pierwszy w Hamburgu.
Nie jest to jednostka ani specjalnie duża (pojemnośc 8 102 TEU), ani specjalnie nowa (została wybudowana w 2008 roku). Ale to jej kolor sprawia, że nie sposób nie zwrócić na nią uwagi.
W ostatnim tygodniu, do portu w Hamburgu po raz pierwszy przypłynęła jednostka ONE Continuity, należąca do armatora Ocen Network Express (ONE), w wyjątkowym kolorze magenta.
„ONE Continuity” to pierwszy statek w kolorze magenta, który zawinął do portu w Hamburgu. Według armatora, charakterystyczna barwa ma odwzorowywać japoński kwiat wiśni.
Przybycie jednostki zwróciło uwagę wielu shipspotterów, którzy zebrali się licznie wzdłuż rzeki Łaby. Eksperci marketingowi zgodnie przyznają, że kolor, na który postawił armator to strzał w dziesiątkę.
Zdjęcia statków ONE obiegają bowiem błyskawicznie media społecznościowe.
One Continuity pływa w serwisie ONE FE1 – Far East-Europe 1, łączącym Hamburg z japońskimi portami Kobe, Nagoya i Tokio.
Ocean Network Express (ONE) powstał przez połączenie trzech japońskich przewoźników morskich: Kawasaki Kisen Kaisha, Ltd („K” Line), Mitsui O.S.K. Lines, Ltd (MOL) i Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK).
Według zapewnień założycieli, „ONE ma na celu przekształcić globalny biznes kontenerowy w całkowicie nowe i innowacyjne usługi.
Oferujemy najlepszą jakość przy najbardziej konkurencyjnej cenie. Każde nasze działanie zostało tak opracowane, aby zapewnić zadowolenie na najwyższym poziomie”.
Jak informuje przewoźnik, kontenerowce pomalowane na kolor magenta mają odzwierciedlać energiczne i innowacyjne podejście do klientów.
Łączna pojemność floty kontenerowców ONE – 1 440 000 TEU, umożliwia mu działalność w ponad 100 krajach, w tym w około 200 najważniejszych portach całego świata.
fot. facebook.com/seafarersview
Źródło: http://www.gospodarkamorska.pl/