Przedłużona rekrutacja do akcji Dzieciaki do Rakiet
Przedłużona rekrutacja do akcji Dzieciaki do Rakiet.
W związku z dużym zainteresowaniem szkół podstawowych z całej Polski organizator akcji Dzieciaki do Rakiet wydłużył okres nadsyłania zgłoszeń.
Dzięki temu szkoły mogą aplikować do programu do 14 listopada. Internetowe głosowanie rozpocznie się 19 listopada.
Wyłoni ono szkoły, które otrzymają bezpłatnie sprzęt tenisowy oraz szkolenia dla nauczycieli przygotowujące do nauczania gry w tenisa. Dzięki temu 70 szkół będzie mogło wprowadzić zajęcia tenisowe na lekcje WF.
Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego rozpoczęła się rekrutacja szkół do akcji Dzieciaki do Rakiet. Wszystkie szkoły podstawowe w Polsce – publiczne i niepubliczne mogą zgłosić się do akcji, dzięki której tenis wejdzie na stałe do programu szkoły na lekcje wychowania fizycznego.
Wystarczy nagrać filmik lub zrobić uczniom zdjęcia, które pokażą ich sportową pasję.
– Dzwonią i piszą do nas nauczyciele z całej Polski. Bardzo cieszymy się, że program cieszy się tak dużym powodzeniem wśród pracowników placówek edukacyjnych.
Zależy nam na tym, żeby jak najwięcej szkół miało szansę na przygotowanie i zgłoszenie prac konkursowych. Dlatego postanowiliśmy przedłużyć czas nadsyłania zgłoszeń o dwa tygodnie – mówi Julia Gogol z Banku BGŻ BNP Paribas, organizatora akcji Dzieciaki do Rakiet.
Zgłoszenia można wysyłać do 14 listopada. 19 listopada rozpocznie się głosowanie internautów, które potrwa do 18 grudnia. Ogłoszenie wyników nastąpi 21 grudnia.
Aby się zgłosić do akcji, szkoła musi przesłać krótki film lub zdjęcia ilustrujące sportowe pasje swoich uczniów. 70 szkół, które zostaną zakwalifikowane do akcji Dzieciaki do Rakiet, otrzyma sprzęt tenisowy umożliwiający prowadzenie zajęć.
Nie jest do tego potrzebna żadna specjalna infrastruktura – wystarczy sala gimnastyczna czy szkolne boisko. Ponadto z każdej zakwalifikowanej szkoły dwóch nauczycieli przejdzie szkolenie z zakresu nauczania gry w tenisa. Szkolenia poprowadzą wykwalifikowani trenerzy z Polskiego Związku Tenisowego.
Jak zgłosić szkołę do akcji Dzieciaki do Rakiet?
Nagraj krótki filmik lub zrób zdjęcia pokazujące, jak dzieci z Twojej szkoły bawią się poprzez sport.
Wejdź na stronę www.dzieciakidorakiet.pl.
Wypełnij formularz i wgraj film lub zdjęcia. Pojawią się one na stronie po akceptacji moderatora. Masz na to czas do 14 listopada.
19 listopada zostanie uruchomione głosowanie na poszczególne szkoły. Zagłosuj na swoją szkołę i śledź wyniki głosowania internautów na stronie www.dzieciakidorakiet.pl.
Głosować będzie można do 18 grudnia. Głosowanie internautów wyłoni 60 szkół zgłoszonych do programu.
Ostatnich 10 szkół spośród tych, które uzyskały mniej głosów, wybierze kapituła akcji Dzieciaki do Rakiet – tak, by nawet mniejsze placówki miały równe szanse dostania się do programu.
Ogłoszenie wyników nastąpi 18 grudnia. Więcej szczegółów oraz regulamin akcji na stronie www.dzieciakidorakiet.pl.
BNP Paribas – We are tennis
Grupa BNP Paribas jest największym sponsorem tenisa na świecie już od ponad 44 lat. Związek BNP Paribas i tenisa to dużo więcej niż sponsoring – to trwały element budujący wizerunek marki na całym świecie i prawdziwa pasja do sportu, który stał się częścią tożsamości marki grupy.
W roku 1973 Francuska Federacja Tenisowa zamierzała zbudować loże dla honorowych gości turnieju wielkoszlemowego Rolanda Garrosa.
Zwróciła się do BNP o wsparcie finansowe tego projektu, w zamian oferując zamieszczenie logo BNP na banerach wokół kortów.
Dziś możemy je oglądać na kortach zarówno wielkiego, jak i małego formatu. W sumie na całym świecie logo BNP Paribas pojawia się na ponad 40 kilometrach banerów wokół kortów – zarówno przy okazji turniejów wielkoszlemowych, jak i w szkółkach tenisowych czy rodzinnych klubach.
Ta długotrwała więź BNP Paribas z tenisem miała duże znaczenie dla budowania wizerunku Grupy BNP Paribas. Hasłem przewodnim Banku, jakim posługuje się w ramach programu jest „We are tennis” – Tenis to my.
Wynika to z faktu, że Grupa angażuje się w rozwój tenisa, jako dyscypliny sportowej i to na wszystkich poziomach: rozgrywek profesjonalnych, rozgrywek amatorskich i juniorów oraz tenisistów niepełnosprawnych. Efektem działań promocyjnych jest również informacyjno-społecznościowy portal www.wearetennis.com.
Dodatkowe informacje:
Jędrzej Hugo-Bader Biuro prasowe akcji Dzieciaki do Rakiet
Havas Sports & Entertainment
jedrzej.hugo-bader@havas-se.com
tel. 503 028 680
Izabela Tworzydło Rzecznik prasowy
Bank BGŻ BNP Paribas
izabela.tworzydlo@bgzbnpparibas.pl
tel. 607 449 849