Porządek obrad:
1. Sprawy regulaminowe.
2. Informacja Przewodniczącego Rady o ważnych sprawach, dotyczących rady i radnych w okresie międzysesyjnym.
3. Sprawozdanie z działalności Prezydenta Miasta w okresie międzysesyjnym.
4. Informacja o wynikach analiz oświadczeń majątkowych radnych i pracowników samorządowych.
5. Składanie interpelacji i zapytań radnych zgodnie z ustawą.
6. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Miasto Świnoujście na rok 2025.
7. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Miasto Świnoujście na lata 2025-2039.
8. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości wynagrodzenia Prezydenta Miasta Świnoujście.
9. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy drodze wewnętrznej.
10. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy.
11. Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia Regulaminu Cmentarzy Komunalnych w Świnoujściu.
12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy na czas dłuższy niż 3 lata.
13. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego parkowanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu na rok 2026.
14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia opinii w przedmiocie cofnięcia przez Prezydenta Miasta Świnoujście udziałów w spółce ZOD FREGATA sp. z o. o. z siedzibą w Świnoujściu.
15. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Miasto Świnoujście z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026”.
16. Podjęcie uchwały w sprawie zasad sprawiania pogrzebu przez Gminę Miasto Świnoujście.
17. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie dotacji dla niepublicznego przedszkola w wysokości wyższej niż określona w ustawie o finansowaniu zadań oświatowych.
18. Podjęcie uchwały w sprawie zasad i trybu przyznawania, wstrzymywania oraz pozbawiania stypendiów sportowych.
19. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Miasto Świnoujście w roku szkolnym 2024/2025.
20. Wolne wnioski w sprawach związanych z wykonywaniem funkcji radnego.
21. Zamknięcie obrad.
Biuro Rady Miasta