Do podstawowych zadań straży należy ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych oraz czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego – w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym. Strażnicy miejscy mogą także uczestniczyć w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw lub wykroczeń.
Aplikować do straży miejskiej mogą osoby, które mają obywatelstwo polskie, ukończone 21 lat, są sprawni fizycznie i psychicznie, mają uregulowany stosunek do służby wojskowej, wykształcenie minimum średnie, prawo jazdy kat. B, mają umiejętność komunikacji i pracy w grupie, są niekarani i mają dobrą opinię.
Wynagrodzenie: 6000 zł – 8000 zł brutto.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko aplikant/strażnik w Straży Miejskiej” w terminie do dnia 15 lipca 2024 roku.
Szczegóły: https://bip.um.swinoujscie.pl/oferty-pracy/szukaj
Wojciech Basałygo
podinspektor
Biuro Informacji i Konsultacji Społecznych