23 maja w Świnoujściu przy ul. Szkolnej 4, po trwającym dwa tygodnie remoncie, otwarto sklep Netto w nowej odsłonie. Na klientów czekają odświeżony układ ekspozycji warzyw i owoców, kasy samoobsługowe oraz możliwość zakupu ciepłego, odpiekanego na miejscu pieczywa.
Dzięki wykorzystaniu naturalnych materiałów, sklep po przebudowie nawiązuje do stylu skandynawskiego. W tym duchu wdrożone zostały także rozwiązania przyjazne środowisku, takie jak energooszczędne oświetlenie czy szafy chłodnicze z drzwiami, które pozwalają na ograniczenie zużycia energii elektrycznej.
Wygoda klientów jest dla nas priorytetem, dlatego wprowadzamy zmiany, które sprawią, że zakupy w naszych sklepach staną się jeszcze przyjemniejsze. Mamy nadzieję, że nowa odsłona sklepu spotka się z pozytywnym odbiorem wśród naszych stałych klientów oraz przyciągnie nowe osoby – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska.
W sklepie zamontowano kasy samoobsługowe, dzięki którym klienci szybko i wygodnie zapłacą za zakupy, oszczędzając czas. Strefa sprzedaży warzyw i owoców została wyposażona w nowe oświetlenie, które pozwala podkreślić ich świeżość. Nowością jest także strefa bake off, w której klienci mogą kupić odpieczone na miejscu pieczywo. Do wyboru jest kilka rodzajów chlebów, różne typy bułek, jak również słodkie i słone przekąski: croissanty, waniliowe rurki czy paszteciki z pieczarkami.
Przebudowa sklepu zwiększy także wygodę pracowników, których pomieszczenia socjalne zostały jeszcze lepiej dostosowane do ich potrzeb.
Placówka w Świnoujściu ma powierzchnię ok. 880 m2, w tym ponad 570 m2 sali sprzedaży. Sklep Netto jest otwarty dla klientów od poniedziałku do czwartku w godz. 6:00-21:00 oraz od piątku do soboty w godz. 6:00-22:00.
O Netto Polska:
Sieć handlowa Netto obecna jest na polskim rynku od 28 lat. Przez ten czas wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w kraju, posiadając aktualnie ponad 660 sklepów i zatrudniając ponad 9 tys. osób. W sklepach sieci znaleźć można szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, z Zieleniaka, Premieur, Miletto), jak również asortyment non-food. Netto stawia na komfort zakupów: wyróżniający się na rynku design sklepów, szerokie alejki, którymi łatwo się poruszać, strefy odpieku pieczywa w większości placówek czy kasy samoobsługowe, które pojawiają się w kolejnych lokalizacjach – wszystko to sprawia, że liczba klientów Netto stale rośnie. Sieć obecna jest również na rynkach w Danii i Niemczech.
Więcej o ofercie na stronie www.netto.pl oraz w gazetkach reklamowych sieci www.netto.pl/gazetka-netto/.