Site icon Tu Świnoujście

Regeneracja wtryskiwaczy ‒ naprawa i czyszczenie wtrysków

regeneracja wtrysków

Regeneracja wtryskiwaczy to skuteczne rozwiązanie, jeśli chodzi o ich naprawę i przedłużenie żywotności. Aby mogły długo działać w pełni wydajnie i sprawnie, warto skorzystać z usług profesjonalnego warsztatu, który dysponuje specjalistycznym sprzętem i doświadczeniem w naprawie podzespołów układu paliwowego zasilających samochody z silnikiem Diesla.

Aby uniknąć unieruchomienia pojazdu i wysokich kosztów naprawy, warto wiedzieć, po czym poznać, że wtryski wymagają interwencji mechanika i zareagować możliwie szybko. Objawy uszkodzonych wtryskiwaczy to między innymi trudności z uruchomieniem silnika, szarpanie i nierówna praca silnika, spadek mocy i osiągów oraz specyficzne dźwięki z maski. Jeśli zauważymy któryś z tych objawów, to nie należy czekać z naprawą, ponieważ każde opóźnienie będzie się wiązało ze wzrostem uszkodzeń i kosztów naprawy. Ponadto części uszkodzonych mechanicznie już nie naprawimy, a więc regeneracja w takim przypadku staje się niemożliwa.

regeneracja wtrysków

Dlatego też, warto wybrać się do serwisu, który oferuje profesjonalną regenerację wtryskiwaczy, takiego jak Bosch Service Pawlik. Tam można liczyć na rzetelną i efektywną naprawę, a także na dwuletnią gwarancję na naprawiane części. Co zrobić, aby skorzystać z oferty, nawet wtedy, gdy nasze miejsce zamieszkania jest daleko od siedziby firmy (Stalowa Wola)? Otóż wystarczy tylko wyjąć wtryski z układu, zapakować je we właściwy sposób i przekazać kurierowi. Po maksymalnie 1-2 dniach paczka jest odsyłana do Klienta, a wtryski nadają się do natychmiastowego montażu.

Jak wygląda regeneracja wtryskiwaczy w Bosch Service Pawlik? Poniżej wymienione główne etapy tej usługi:

  1. Diagnostyka ‒ wtryski poddawane są dokładnym oględzinom w celu ustalenia stopnia zużycia.
  2. Czyszczenie ‒ zdemontowane części umieszczane są w myjce ultradźwiękowej, gdzie czyszczone są z wszelkich zalegających osadów.
  3. Wymiana elementów ‒ jeśli wymaga tego sytuacja, zużyte lub uszkodzone elementy są wymieniane na nowe.
  4. Regulacja i testy ‒ ostatnim etapem jest ustawienie wtrysków według zaleceń producenta oraz weryfikacja ich parametrów na stole probierczym.
Exit mobile version