Site icon Tu Świnoujście

Świnoujście. JEST PRACA PRZY OBSŁUDZE TUNELU POD ŚWINĄ

wjazd do tunelu od strony wyspy Uznam

wjazd do tunelu od strony wyspy Uznam

Świnoujście. JEST PRACA PRZY OBSŁUDZE TUNELU POD ŚWINĄ.

DYREKTOR ZARZĄDU DRÓG MIEJSKICH W ŚWINOUJŚCIU OGŁASZA NABÓR NA DWA STANOWISKA INSPEKTORA TUNELU DROGOWEGO POD ŚWINĄ W ZARZĄDZIE DRÓG MIEJSKICH W ŚWINOUJŚCIU

Wolne stanowiska:

INSPEKTOR Tunelu w Świnoujściu pod Świną.  Miejsce pracy BCO ul . Karsiborska

Wymagania niezbędne:

  1. Posiadasz min. wykształcenie średnie techniczne w jednym z kierunków: (mechanik okrętowy, elektryk, informatyk, automatyk, budowa dróg i mostów lub inne związane z doświadczeniem w realizacji projektów inżynierskich ).
  2. Masz pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystasz z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia. Obywatelstwo polskie.
  3. Obsługujesz komputer (pakiet biurowy MS Office) i czytasz dokumentację techniczną ze zrozumieniem.
  4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

Wymagania dodatkowe:

  1. Umiejętności analityczne, systematyczność.
  2. Gotowość do pracy w godzinach : 8.00 – 16.00.
  3. Prawo jazdy kat. B.
  4. Znajomość języka angielskiego – technicznego.
  5. Brak przeciwskazań medycznych do pracy na wysokości i w pomieszczeniach zamkniętych.
  6. Chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  7. Umiejętność zarządzania personelem, egzekwowania zobowiązań i posiadania świadomości kosztów.
  8. Uprawnienie kwalifikacyjne serii „ E” i „D” w zakresie eksploatacji do 1 kV lub gotowość ich zdobycia w zakresie obowiązków.
  9. Znajomość systemów PLC mile widziana znajomość systemów HMI/SCADA.
  10. Znajomość obsługi , naprawy maszyn i urządzeń, oświetlenia w zakresie automatyki przemysłowej, układów, systemów elektrycznych.
  11. Znajomość obsługi aparatury kontrolno-pomiarowej.
  12. Dyspozycyjność i gotowość do szkoleń i pracy w pod presją czasu (utrzymanie ciągłości ruchu).
  13. Mile widziane doświadczenie w zakresie pracy jako elektryk –automatyk.
  14. Posiadanie wiedzy z serwisu urządzeń np. CCTV,KD,SSP lub chęć jej pozyskania.
  15. Znajomość programowania sterowników – podstawy.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. 1 Etap : Uczestnictwo w pracach Zespołu związanych z budową i przygotowaniem do przejęcia. zrealizowanego przez Inwestora projektu ,współuczestniczenie w odbiorach przekazywanych. działających urządzeń i systemów etc. Udział w szkoleniach i kompletowaniu niezbędnej dokumentacji i certyfikatów.
  2. Współuczestniczenie w etapie sprawdzania wszystkich uruchamianych systemów i urządzeń.
  3. Współuczestniczenie w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji i list kontrolnych w oparciu o DTR- producentów lub autoryzowanych serwisów.
  4. Codzienna obsługa systemów i urządzeń, weryfikacja, parametryzacja, obsługa z zgodna DTR i wytycznymi. Monitorowanie pracy urządzeń i analizowanie zgłoszeń Operatorów CZT.
  5. Nadzór lub przeprowadzanie serwisów urządzeń pod kątem elektrycznym i sterowania np. aktualizacja oprogramowania z wsparciem serwisu zewnętrznego.
  6. Nadzór nad wykonywaniem prac, udział w odbiorach technicznych, określanie potrzeb w zakresie usług związanych z bieżącym utrzymaniem i remontami urządzeń i systemów zamontowanych w tunelu.
  7. Praca analityczna z systemami klasy SIEM po szkoleniu.
  8. Wsparcie serwisów przy diagnozie problemów i usuwaniu awarii systemów.
  9. Współpraca w obszarze zarządzania ruchem lub drogami z wyznaczonymi jednostkami w obszarach związanych z ruchem drogowym na rzecz bezpieczeństwa i ciągłości ruchu.
  10. W przypadku powstania zagrożenia (zdarzenia drogowego) podejmowanie działań zgodne z właściwą procedurą, planem który został określony w Dokumencie Bezpieczeństwa Tunelu oraz współpraca z Policją i służbami Ratowniczymi przy likwidacji zagrożeń dla bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez asystowanie w operacji ze stanowiska dyspozytorskiego.
  11. Współuczestnictwo w opracowaniu planu zadań remontowych w celu zapewnienia ciągłości pracy tunelu.
  12. Komunikowanie się z użytkownikami dróg, interesariuszami, partnerami i współpracownikami przy użyciu szerokiej gamy rozwiązań technologicznych w celu zapewnienia profesjonalnej obsługi poprzez zarządzanie dokładnymi i aktualnymi informacjami.
  13. Skuteczne, bezpieczne i terminowe koordynowanie działań z pracownikami na stanowiskach ds. utrzymania dróg oraz przedstawicielami firm utrzymaniowych, w celu usunięcia skutków zdarzeń drogowych oraz minimalizowanie opóźnień w ruchu.
  14. Realizacja powierzonych zadań przełożonego lub właściwych służb skutecznie, bezpiecznie i terminowo.
  15. Rejestrowanie, zapisywanie i przekazywanie informacji przy użyciu odpowiedniej technologii.
  16. W porozumieniu z Kierownikiem wdrażanie ulepszeń w codziennej pracy.
  17. Zastępowanie Kierownika Działu w czasie jego nieobecności.

Kandydatom oferujemy:

  1. Umowę o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy – po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę,
  2. Pełny wymiar czasu pracy 40 godzin tygodniowo,
  3. Miejsce pracy: Zarząd Dróg Miejskich, 72-600 Świnoujście ul. Karsiborska,
  4. Specyfikacja pracy: praca biurowa oraz praca w terenie, związana z realizacją zadań,
  5. Przewidywany termin zatrudnienia: 01 październik 2022 r.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. List motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (art. 22Kodeksu Pracy),
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
  3. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  4. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  5. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
  6. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.

Do kolejnego etapu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy:

  1. Złożą wszystkie wymienione dokumenty,
  2. Spełnią wszystkie wymagania niezbędne.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach lub przesłać na adres:                        Zarząd Dróg Miejskich w Świnoujściu ul. Wybrzeże Władysława IV 12 Świnoujście 72-600 pok. nr 9

z adnotacją: „Nabór na stanowisko Inspektora Tunelu w Świnoujściu”

w terminie do dnia 19.08.2022 roku  do godz. 9.00 (decyduje data wpływu do Zarządu Dróg Miejskich w Świnoujściu).

Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy.

ZDM Świnoujście

https://www.swinoujscie.pl/

Exit mobile version