Świnoujście. Trudny klient i reklamacje- Bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców.
Centrum Usługowo-Doradcze Euroregionu Pomerania w Świnoujściu zaprasza przedsiębiorców na kolejne szkolenie z zakresu obsługi klienta, które odbędzie się 9 października br. Tym razem szkolenie poświęcone będzie obsłudze trudnego klienta i rozpatrywaniu reklamacji.
Szkolenie organizowane jest w ramach projektu „Transgraniczna Sieć Centrów Usługowo-Doradczych w Euroregionie POMERANIA wraz z Powiatem Märkisch- Oderland w ramach Interregu VA” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Program szkolenia i karta zgłoszenia do pobrania ze strony https://sbcud.net/events/trudny-klient-reklamacje/?occurrence=2019-10-09
Na zgłoszenia czekamy do 4 października br
Zapraszamy do udziału.
Hanna Lachowska
Biuro Informacji i Konsultacji Społecznych
Główny Specjalista