Pozycjonowanie stron internetowych.
Oferujemy pozycjonowanie stron internetowych – stron firmowych, sklepów internetowych. Firma działa od 2008 roku, od tego czasu nabyliśmy dużo doświadczenia, na bieżąco śledzimy tendencje na rynku pozycjonowania, jak również wykonujemy wiele własnych testów.
Oferujemy również pozycjonowanie w zagranicznych wyszukiwarkach, Google. co. uk, Google.com, Google.us, Google.ca, Google.de, i inne.
Jak to działa?
Pozycjonowanie
Wybór słów kluczowych
Najważniejszą rzeczą, na początku jest wybór odpowiednich słów kluczowych, odbywa się to uwzględniając tematykę strony, konsultujemy z klientem dobór słów. Klient najlepiej znając swoją branżę proponuje słowa kluczowe, z naszej strony możemy doradzić, lub też odradzić niektóre z nich. Posiadamy długoletnie doświadczenie przez co możemy określić jakie słowa, w danej branży będą generowały najlepszy ruch.
Przykładowo dla firmy usługowej działającej w ograniczonym zasięgu można zaproponować frazę np. „firma usługowa Kraków”, co w przełożeniu na wydatki przyniesie lepsze korzyści niż fraza „firma usługowa”. W ten sposób promocja w wyszukiwarce jest tańsza, ale również lepiej targetowana. Oczywiście przy doborze fraz, warto także sprawdzić ich popularność, pod względem ilości wyszukań w Google.
Linkowanie
Podczas pozycjonowania opieramy się na linkach stałych, nie korzystamy z Systemów Wymiany Linków. Przez co, kontrolujemy ilość linków, wówczas mamy lepszy obraz pozycjonowania, jak również możemy w pewnym stopniu przewidywać przyszłe ruchy pozycjonowanej strony w wynikach wyszukiwania. Może być to istotne przykładowo w przypadku towarów/usług, które mają największą popularność okresowo, np. przed nadejściem zimy można wzmacniać frazy: rękawiczki, łyżwy, odśnieżanie dachów, itp.
Pozycjonowana może być strona główna, lub też podstrony, wszystko w zależności od tematyki, charakteru, budowy strony, oraz efektów jakie będziemy chcieli osiągnąć.
Optymalizacja
Meta tagi Title oraz Description odpowiadają za to jak nasza strona prezentuje się w wynikach wyszukiwania. Ponieważ po osiągnięciu TOP10, trzeba będzie odpowiednio zaprezentować się na tle konkurencji, dlatego też należy zadbać o tytuł strony, jak również o wyświetlający się pod nią opis. Odpowiednio je dobierając, mamy większe szanse na zdobycie klienta niż strony konkurencyjne. Warto również zauważyć, że Google często pobiera opis z treści strony, zatem warto skupić się także na odpowiedniej, tematycznej treści naszej strony głównej i podstron.
Treść strony
Przykładowo w przypadku sklepów internetowych, gdzie mamy wiele produktów, odpowiedni opis produktu, z pojawiającymi się słowami kluczowymi sprawi, iż podstrony „same” wchodzą na wysokie pozycje. Naturalnie podobna sytuacja będzie w przypadku wizytówek firm, i przykładowo podstron z opisem świadczonych usług.
Oczywiście nie zawsze zmiana tekstu jest konieczna, ale w niektórych przypadkach, można pewne elementy dopracować. Możemy doradzić jak wykonać treść, lub wykonać ją sami. Posiadamy doświadczenie w copywritingu, czasem klienci mają problem z odpowiednim przygotowaniem tekstu na stronę, niekiedy opisy można zmienić, rozbudować, lepiej opisać ofertę. Można przygotować je uwzględniając:
– unikalność tekstu
– tematykę, podkreślenie najważniejszych aspektów oferty
– nasycenie słowami kluczowymi
– optymalizację pod względem wyglądu w wynikach wyszukiwania
– prawa autorskie
Optymalizacja strony może dotyczyć także pewnych aspektów technicznych, budowy strony, struktury, czy nazewnictwa podstron. W tym przypadku chętnie korzystamy z narzędzi Google takich jak Page Speed Insights, które pomagają w identyfikacji potencjalnych problemów. Obecnie twórcy stron internetowych świadomi są konieczności tworzenia stron zgodnie z wytycznymi Google, jednak jak pokazuje doświadczenie, wiele aspektów można dopracować, dlatego optymalizacja będzie istotną częścią pracy.
Dodatkowo:
– klient zawsze kontaktuje się bezpośrednio ze specjalistą SEO, a nie działem obsługi klienta
– stała opieka nad stroną ze strony specjalisty, stały monitoring fraz, łatwy kontakt
– proponujemy przejrzystą umowę, przed podpisaniem, przesyłamy klientowi wzór, jeżeli zachodzi potrzeba, można ją dostosować do indywidualnych wymagań klienta
– klient otrzymuje raporty z pozycji strony, z niezależnego systemu sprawdzania pozycji
– porady dotyczące optymalizacji
– inne indywidualne pomysły związane ze zwiększeniem ruchu na stronie
Wystawiamy F.VAT
Kontakt:
email: kontakt@websy. pl
gg: 8288255
tel. 697-715-522