Site icon Tu Świnoujście

Świnoujście. Inwazja superbohaterów na polskich plażach

Świnoujście. Inwazja superbohaterów na polskich plażach

Świnoujście. Inwazja superbohaterów na polskich plażachInwazja superbohaterów na polskich plażach! Świnoujście to pierwsza nadbałtycka lokalizacja strefy. Wszystkie spotkania odbędą się w ramach Projektu Plaża organizowanego przez TVN.

Dzięki Volkswagenowi każde dziecko może zostać superbohaterem

„Mali Ratownicy” to projekt realizowany przez markę Volkswagen, którego celem jest propagowanie odpowiedzialnych postaw społecznych, poprzez udzielania pierwszej pomocy

Projekt „Mali Ratownicy” uczy dzieci samodzielności i radzenia sobie w trudnych sytuacjach,  wzmacnia je i sprawia, że stają się silniejsze oraz mogą lepiej radzić sobie w życiu

Już w najbliższy weekend Volkswagen zaprasza do strefy Małych Ratowników w Świnoujściu – tam wszystkie dzieci będą mogły zostać superbohaterami.

Jak sprawić, żeby dziecko wydobyło drzemiącą w sobie moc i dołączyło do ekipy 10 tys. Superbohaterów, czyli Małych Ratowników Volkswagena? Wystarczy zabrać je na plażę w Świnoujściu od 29.06 do 01.07.

W specjalnej strefie na najmłodszych czeka mnóstwo atrakcji, zabaw i wyzwań, a także nauka pierwszej pomocy. Bo to właśnie supermoc, w którą Volkswagen wyposaża dzieci. Dzięki akcji „Mali Ratownicy”, dzieci uczą się ratowania życia, stają się samodzielne i pewne siebie.

W dzieciach drzemie wielka moc i potencjał do bycia superbohaterami. Trzeba tylko pozwolić im na odrobinę samodzielności i mnóstwo dobrej zabawy. To właśnie czeka najmłodszych w strefie „Małych Ratowników”, którą na świnoujskiej plaży przygotował Volkswagen.

Tam dzieci nie tylko wspaniale spędzą czas, ale nauczą się czegoś niezwykle ważnego – udzielania pierwszej pomocy. Każdy rodzic, który chce, aby jego dziecko zdobyło tę supermoc, powinien wraz z pociechą odwiedzić czynną od 9:00 do 17:00 strefę, która w dniach 29.06 – 01.07 pojawi się w Świnoujściu.

Świnoujście. Inwazja superbohaterów na polskich plażachTam, pod czujnym okiem profesjonalnych ratowników medycznych oraz animatorów, dzieci staną się superbohaterami.

To już kolejne lato, podczas którego Volkswagen uczy dzieci zasad udzielania pierwszej pomocy. W ubiegłym roku strefa „Małych Ratowników” cieszyła się olbrzymim powodzeniem, nie tylko dlatego, że dzieci zdobywały umiejętność ratowania życia, ale przede wszystkim ze względu na atmosferę jaka tam panowała.

W tym roku będzie jeszcze ciekawiej! Dzieci przeżyją przygodę, wkroczą w świat superbohaterów i wyjdą ze strefy zadowolone, radosne, a także pewne siebie, bo wyposażone w niezwykle ważną umiejętność.

„Program Mali Ratownicy to coś więcej niż tylko nauka zasad udzielania pierwszej pomocy. Przede wszystkim zależy nam na tym, aby dać nowym pokoleniom umiejętność ratowania życia i radość pomagania innym.

Chcemy, żeby wszystkie dzieci zostały superbohaterami i wiedziały, jak się zachować w trudnej sytuacji, żeby były samodzielne i odważne.

Wierzymy, że dzieci właśnie takie są, bo w każdym z nich drzemie potencjał do bycia superbohaterem” – mówi Michał Szaniecki, Dyrektor Marketingu marki Volkswagen.

Strefa Małych Ratowników zlokalizowana będzie w strefie Projektu Plaża TVN, przy zejściu na plaże od Al. Interferie. Animacje i nauka pierwszej pomocy odbywać się będą od 9 do 17.

Dla dzieci przygotowano także nagrody, czyli dyplomy i gadżety superbohaterów, m.in. peleryny i maski.

Honorowy patronat nad projektem sprawuje Rzecznik Praw Dziecka.

Świnoujście to pierwsza nadbałtycka lokalizacja strefy, w późniejszych terminach Małych Ratowników spotkać będzie można w:

Wszystkie spotkania odbędą się w ramach Projektu Plaża organizowanego przez TVN.

Program „Mali Ratownicy” został stworzony przez markę Volkswagen w 2017 roku. Dotychczas przeszkolonych zostało 10 tys. dzieci.

O marce Volkswagen: „Przyszłość bliżej Ciebie”

Marka Volkswagen Samochody Osobowe jest obecna na ponad 150 rynkach na całym świecie, produkując

samochody w ponad 50 fabrykach, w 14 krajach. W 2017 roku Volkswagen wyprodukował ponad sześć milionów samochodów, w tym najpopularniejsze modele jak Golf, Tiguan, Jetta czy Passat. Aktualnie Volkswagen zatrudnia 198.000 pracowników na całym świecie.

Marka posiada także ponad 7.700 punktów dealerskich, w których pracuje 74.000 osób. Volkswagen konsekwentnie napędza rozwój motoryzacji. Pojazdy elektryczne, inteligentna mobilność oraz cyfrowa przemiana to główne punkty strategii marki na przyszłość.

Tomasz Tonder PR Manager

tomasz.tonder@volkswagen.pl

Więcej informacji: www.vw.press-bank.pl

Exit mobile version