Tu Świnoujście

MOŻE MUZEUM. Wakacyjna kampania promocyjna Muzeum Narodowego w Szczecinie

MOŻE MUZEUM. Wakacyjna kampania promocyjna Muzeum Narodowego w Szczecinie.

Muzeum-Narodowe-w-Szczecinie logoMOŻE MUZEUM. Wakacyjna kampania promocyjna Muzeum Narodowego w Szczecinie (program).

Już po raz piąty Muzeum Narodowe w Szczecinie będzie promować się w kurortach zachodniego wybrzeża Bałtyku.

W ramach kampanii „Może Muzeum” pracownicy instytucji będą namawiać wczasowiczów, by w razie deszczu lub w drodze powrotnej z wypoczynku odwiedzili stolicę Pomorza Zachodniego i oczywiście muzealne wystawy, a także gryficki oddział z plenerową ekspozycją Zachodniopomorskich Kolei Dojazdowych.

Ekipa muzeum zawita do kilkunastu turystycznych miejscowości regionu: Wolin, Kamień Pomorski, Ahlbeck, Heringsdorf, Bansin, Świnoujście, Międzyzdroje, Wisełkę, Kołczewo, Świętouść, Międzywodzie, Dziwnów, Dziwnówek, Łukęcin, Pobierowo, Pustkowo, Trzęsacz, Rewal, Niechorze, Pogorzelicę, Mrzeżyno, Trzebiatów oraz Gryfice.

Do ponad pięciuset miejsc – hoteli, pensjonatów, ośrodków wczasowych, punktów informacji turystycznej, komercyjnych atrakcji, instytucji kultury, restauracji i kawiarni trafi 15 000 folderów z letnią ofertą muzeum.

Kilka tysięcy ulotek w języku niemieckim trafi także do cesarskich kurortów na wyspie Uznam.

W nawiązaniu do wystawy czasowej „Panoramiczny happening morski” , prezentowanej przez całe lato w gmachu Muzeum przy Wałach Chrobrego, wieczorami (zawsze o godzinie 20.00) na plażach w siedmiu miejscowościach:

odbywać się będą artystyczne akcje przywołujące najsłynniejszą scenę z legendarnego happeningu Tadeusza Kantora, w której malarz Edward Krasiński dyryguje falami.

W postaci Kantora i Krasińskiego jednocześnie wcieli się Łukasz Kowalski, aktor poznańskiego Teatru Biuro Podróży. Towarzyszyć mu będzie aktorka i animatorka Maria Sztark.

Oprócz niego każdy chętny będzie mógł pokierować „Orkiestrą Morza” i otrzymać oryginalną pamiątkę – fotografię natychmiastową (Instax).

Projekt „Może Muzeum” jest finansowany ze środków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego z programu „Morze Kultury”.
Sponsor: Drukarnia COMgraph http://comgraph.com.pl/
Partnerzy: Miejski Dom Kultury w Świnoujściu, http://www.mdk.swinoujscie.pl/

Muzeum Rybołówstwa Morskiego w Niechorzu http://muzeumniechorze.pl/

„Panoramiczny happening morski” – impresja

2 lipca 2018 | poniedziałek | godzina 20.00
ŚWINOUJŚCIE – plaża, wejście od ul. Powstańców Śląskich (Galeria Promenada)

3 lipca 2018 | wtorek | godzina 20.00
MIĘDZYZDROJE – plaża, zachodnie wejście przy molo

4 lipca 2018 | środa | godzina 20.00
DZIWNÓW – plaża, wejście od ul. Władysława Reymonta (Aleja Gwiazd Sportu)

5 lipca 2018 | czwartek | godzina 20.00
DZIWNÓWEK – plaża, główne wejście (ul. Kamieńska)

6 lipca 2018 | piątek | godzina 20.00
POBIEROWO – plaża, wejście od ul. Adama Mickiewicza

7 lipca 2018 | sobota | godzina 20.00
REWAL – plaża, wejście z tarasu przy placu Wielorybów

8 lipca 2018 | niedziela | godzina 20.00
NIECHORZE – plaża, wejście od ul. Pomorskiej

AKTUALNE WYSTAWY STAŁE oraz CZASOWE: KLIK

Źródło: https://muzeum.szczecin.pl/

 

Exit mobile version