Site icon Tu Świnoujście

Pytanie od czytelnika

Pytanie od czytelnika

Pytanie od czytelnika.

Oryginalna treść wiadomości:

(…) Witam, bylem dzis z niepelnosprawnym dzieckiem, pod Radisonem, chcialem skozystac z basenu i szukalem miejsca parkingowego dla inwalidy, znalazlem je za szlabanem przy recepcji, poszedlem zapytac sie do recepcji jak moge z niego skozystac. Pani w recepcji poinformowala mnie ze mam pobrac bilet i zaplacic za miejsce bo Hotel Radison takie miejsca ma zarezerwowane TYLKO DLA GOSCI HOTELU. Poprosilem o nazwisko tej pani i jest to pani (nazwisko znane redakcji). Pytam wiec dlaczego mam placic za miejsce dla niepelnosprawnych, przebywalem w roznych hotelach w calej europie i Polsce i nigdy nie placilem za takie miejsce, moze czegos nie wiem, prosze wiec o wyjasnienie zaistnialej sytuacji. Dotad myslalem ze miejsca sa po to zeby pomoc niepelnosprawnym, a moze wlasciciel Radisona ma inne zdanie. Pozdrawiam i czekam na odpowiedz (…).

Imię i nazwisko do wiadomości redakcji.

W dniu dzisiejszym zwróciliśmy się z zapytaniem co do zaistniałej sytuacji i czekamy na odpowiedź, którą opublikujemy po uzyskaniu informacji od przedstawiciela hotelu Radisson Blu Resort.

tu.swinoujscie.pl

Exit mobile version