Ruszył nabór członków do komitetu rewitalizacji.
Prezydent Miasta Świnoujście, zgodnie z przyjętą Uchwałą Nr XXXVIII/297/2017 Rady Miasta Świnoujście z dnia 11 maja 2017 r. w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji, ogłosił nabór członków do Komitetu Rewitalizacji. Nabór będzie prowadzony w dniach od 7 do 23 czerwca 2017
Komitet Rewitalizacji, wspiera działania Prezydenta Miasta Świnoujście w obszarze rewitalizacji, stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami gminy, a także sprawuje funkcje opiniodawczo–doradcze w sprawach związanych z opracowaniem i wdrażaniem Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Miasto Świnoujście na lata 2017-2027 oraz oceną przebiegu procesu rewitalizacji w Świnoujściu.
KTO MOŻE WEJŚĆ W SKŁAD KOMITETU REWITALIZACJI
Komitet liczy nie więcej niż 17 członków, w tym:
1) nie więcej niż 2 przedstawicieli Rady Miasta Świnoujście,
2) nie więcej niż 2 przedstawicieli środowiska architektów i urbanistów,
3) nie więcej niż 2 mieszkańców Gminy Miasta Świnoujście, niebędących członkami stowarzyszeń i niepracujących w jednostkach organizacyjnych Urzędu Miasta Świnoujście,
4) nie więcej niż 2 przedstawicieli środowiska gospodarczego,
5) nie więcej niż 2 przedstawicieli organizacji pozarządowych, działających na obszarze Gminy Miasto Świnoujście,
6) nie więcej niż 2 przedstawicieli wspólnot mieszkaniowych i spółdzielni mieszkaniowych,
7) nie więcej niż 1 przedstawiciela podmiotów, innych niż wymienione w pkt 5, realizujących na obszarze rewitalizacji uprawnienia Skarbu Państwa,
8) Zastępcę Prezydenta Miasta,
9) nie więcej niż 1 przedstawiciel jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Świnoujście,
10) nie więcej niż po 1 przedstawicielu każdej z jednostek pomocniczych Gminy Miasto Świnoujście z pod obszarów wchodzących w skład obszaru rewitalizacji.
______________________________________________________________________________
1. Każdy z członków Komitetu musi być zameldowany na pobyt stały lub czasowy na terenie Gminy Miasto Świnoujście.
2. Kadencja Komitetu trwa do czasu zakończenia procesu rewitalizacji w latach 2017-2027, którego ostatnim etapem jest opracowanie raportu z realizacji Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Miasto Świnoujście na lata 2017-2027.
3. Uczestnictwo w Komitecie ma charakter społeczny.
4. Za udział w posiedzeniach i pracach Komitetu nie przysługuje wynagrodzenie.
W JAKI SPOSÓB ZGŁASZAĆ KANDYDATÓW NA CZŁONKA KOMITETU REWITALIZACJI
1. Zgłoszenie woli przystąpienia do Komitetu następuje na podstawie pisemnej deklaracji.
2. Nabór członków do Komitetu będzie prowadzony w dniach od 7 do 23 czerwca 2017 r.
3. Informacja o naborze członków do Komitetu oraz wzór deklaracji dostępny jest:
1) na stronie www.swinoujscie.pl zakładka KOMITET REWITALIZACJI,
2) na stronie www.bip.um.swinoujscie.pl zakładka OGŁOSZENIA,
3) na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta Świnoujście.
4) Wypełnioną deklarację należy dostarczyć:
1) drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta Świnoujście ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście z dopiskiem „Komitet rewitalizacji”
2) bezpośrednio do Urzędu Miasta Świnoujście od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 -15.30: Wydział Rozwoju Gospodarczego i Obsługi Inwestorów
ul. Wyspiańskiego 35, pok.303 72-600 Świnoujście tel. 91 327 86 06 wrg@um.swinoujscie.pl
WAŻNE INFORMACJE
Nie będą rozpatrywane zgłoszenia z datą wpływu po 23.06. 2017 r, niepodpisane oraz przesłane w innej formie niż deklaracja.
KIEDY POZNAMY SKŁAD KOMITETU
Informacja o wynikach naboru członków do Komitetu zostanie umieszczona na stronach internetowych: www.swinoujscie.pl zakładka KOMITET REWITALIZACJI, www.bip.um.swinoujscie.pl. zakładka ZARZĄDZENIA PREZYDENTA oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta Świnoujście.
Rzecznik Prezydenta Świnoujścia
Fot: internet