Vectra na prima aprilis.
Niby nic a namieszać może. Vectra, jedna z sieci kablowych obsługująca Świnoujście potrafi uprzyjemnić sobotni poranek. Puszczam TV i widzę czerwoną planszę a co na planszy?
„Proszę sprawdzić czy dekoder jest prawidłowo podłączony”
Co robi przeciętny Kowalski – zaczyna szukać przyczyny. Jedni maja dekoder na wierzchu inni muszą odsuwać sprzęt a czasami meblościankę. Zaczyna się zabawa z kablami wyjmowaniem karty, strojeniem kanałów i nic. Pozostaje telefon. Po kilku połączeniach pani z Vectry miłym głosem informuje mnie że maja awarię na sieci i o 14-stej zostanie usunięta.
Czy firmę nie stać na kawałek czerwonej planszy która informowała by klientów że jest po prostu awaria.
O godz. 10.45 pokazała się plansza „Problem z kartą, sprawdź kartę”. Kilkukrotna próba nie daje efektu ale cieszę się bo mam obraz mimo że przysłonięty czerwoną planszą. Dziękuję ci Vectro.
tu.swinoujscie.pl